LOGIN
اخبار مراکز
alshirazi.org
حضور مدير دفتر آيت الله العظمی شيرازی دام ظله در مراسم عزاداری حسينی در منطقه حکيميه بصره
کد 57966
نسخه مناسب چاپ کپی خبر لینک کوتاه ‏ 07 تیر 1405 - 12 محرّم الحرام 1448

مدير دفتر مرجع عالیقدر آيت الله العظمی سيد صادق حسينی شيرازی دام ظله در شهر بصره، حجت الاسلام شيخ نزار الحسن، در مراسم عزاداری حسينی در منطقه حکيميه حضور يافت و در اين مجلس سوگواری شرکت کرد.

اين اقدام در چارچوب برنامه ها و فعاليت های دفتر مرجعيت در ايام دهه اول ماه محرم الحرام سال 1448 هجری قمری اجرا شد.

مراسم های عزاداری حضرت سيد الشهدا عليه السلام در دهه اول ماه محرم سال جاری در نقاط مختلف شهر بصره با حضور گسترده عزاداران و دوستداران اهل بيت عليهم السلام برگزار شد و دفتر مرجعيت نيز با مشارکت در برخی از اين مراسم ها، در گراميداشت شعائر حسينی حضور فعال داشت.

  • نظری برای این خبر درج نشده است.